La Selva Comunica: Inici
Els Bandolers Rugby Farners juguen aquest cap desetmana el derbi gironí de 3ª catalana contra els Teixons de la Garrotxa
Aquest proper dissabte els Bandolers Rugby Farners jugaran l'esperat derby gironí contra els Teixons Garrotxa Club de Rugby. Els selvatans s'han estrenat aquesta temporada a tercera catalana mentre que els Teixons ja fa més anys que hi competeixen. Es dóna la circumstància, a més, que els Teixons van ser dels primers equips amb qui els Bandolers es van enfrontar en partits extraoficials i també durant la pretemporada dels garrotxins, de manera que tots dos equips tenen un gran coneixement un de l'altre i la rivalitat al terreny de joc és màxima.
El partit tindrà lloc el dissabte dia 6 de febrer a les installacions del GEIEG de Palau, que és on els Bandolers disputen els partits com a locals a l'espera de disposar del camp de rugby que es va prometre des de l'Ajuntament de Santa Coloma. L'hora de l'enfrontament és a les 16.00h.
Notes de premsa
