Print this page

Inici

Jul 27, 2010

Una delegació de Vidreres viatja aquest proper cap de setmana a Esperaza, la població occitana amb qui està agermanada


L’expedició l’encapçala l’alcaldessa de Vidreres, Ruth Rosique, i està composada per membres del consistori i representants de la vida cívica i associativa del municipi
Categoria: General
Penjat per: vidreres
Aquest proper dissabte Vidreres duu a terme una nova visita en el marc de l’agermanament amb la població occitana amb qui està amb qui Vidreres està agermanada des del març del 2009.
L’expedició la composen una cinquantena de persones entre els quals destaquen representants polítics, d’entitats del municipi, del Centre Cívic, un grup de músics de l’Escola de Música, del Grup de Teatre i de la Coral Vidrerenca. Totes les despeses, excepte el bus amb què es realitzarà el viatge estan sufragades per l’Ajuntament d’Esperaza.
Un cop allà, l’Ajuntament d’Esperaza ha organitzat actes culturals de diversa índole per acollir els visitants i involucrar-los en la vida cultural del poble.